Veel gestelde vragen


BESTELLEN

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Kan ik een bestelling wijzigen?

Het wijzigen van uw bestelling nadat u heeft besteld is helaas niet mogelijk.

Kan ik een bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Mocht er een probleem zijn ontstaan, neem dan contact met ons op.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

 

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

U kunt online veilig en vertrouwd via iDeal betalen. Andere betaalopties zijn (nog) niet beschikbaar.

 

VERZENDEN

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen drie (werk)dagen bij u te laten bezorgen. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor pakketten tot 10 kg bedragen €9,25 voor; de verzendkosten voor pakketten van 10 tot 31,5 kg bedragen €13,25; en de verzendkosten voor pakketten vanaf 31,5 kg bedragen minimaal €26,50.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Nee, wij versturen (op dit moment) alleen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij één van onze vestigingen. U hoeft hier geen afspraak voor te maken. Kijk voor de openingstijden van de receptie op onze website.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met uw bestelling, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Hoe laat kan ik mijn pakket verwachten?

PostNL geeft via hun Track & Trace systeem aan wanneer het pakket ongeveer wordt geleverd. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op specifieke tijden. U kunt het beste het Track & Trace nummer goed in de gaten houden voor de laatste update omtrent uw levering. Ook uw specifieke wensen m.b.t. de aflevering (bijvoorbeeld: van te voren telefonisch contact, afleveren bij de buren etc.) kunnen wij niet aan PostNL doorgeven.  

Indien u verhuisdozen besteld in Amsterdam dan zullen deze (in de meeste gevallen) worden bezorgd door een transportdienst en niet door PostNL. Wij zullen u uiteraard laten weten wanneer u de bestelling kunt verwachten.  Wij streven ernaar om uw bestelling binnen drie (werk)dagen  bij u te laten bezorgen. 
   

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht om binnen veertien dagen uw bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren, mits de bestelling niet is gebruikt en in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking zit. 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling retourneren via een PostNL servicepunt, maar u kunt uw bestelling ook retourneren bij één van onze vestigingen. 

Hoe krijg ik mijn betaling terug?

Indien u uw bestelling retour stuurt naar één van onze vestigingen dan storten wij uw geld binnen veertien werkdagen na ontvangst van uw retourbestelling terug op uw rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Als u uw bestelling retourneert bij één van onze vestigingen dan kunt u uw geld direct (contant) terugkrijgen. 

Amsterdam Zuid

Pilotenstraat 32

1059 CJ Amsterdam

020-8203326

amsterdamzuid@m3selfstorage.nl

 

M3 web-shop is onderdeel van M3 self-storage BV

KvK nummer: 34279557

BTW nummer: NL818309829B01